28. jun. 2011

Fødselsdags/skolestart bukser

Philips kusine Viktoria bliver 6 år - og skal starte i skole. Det er to gode grunde til at sy lidt tøj til hende. Jeg har længe gerne ville sy noget efter Homemade/Stof2000 mønsteret Debbie, men det er et udpræget pigemønster og jeg synes Olivia er for lille så nu bliver Viktoria udsat for første forsøg med mønsteret.

Bukserne er syet i mørk pink babyfløjl (fra Stof2000) og Kaffe Fassetts smukke bomuldsstof med blyants-print (købt i en tysk webshop, men det fås mange steder). Bukserne er i størrelse 116....nøj hvor jeg håber de passer og falder i den unge dames smag. Selv kan jeg rigtigt godt lide detaljen med blyanter i lommerne...overvejer om der skal elastik nederst i benene (tror jeg tager elastikken med og bestemmer mig når Viktoria prøver bukserne).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...