14. jul. 2011

Edderkop bukser

Sidste fødselsdagsgave i denne omgang - og også sidste ting der kom igennem min gamle Singer inden den afgik til andre jagtmarker (= forhandleren som tog den i bytte for de nye maskiner). Jeg har nemlig langt om længe forkælet mig selv! TO nye maskiner er det blevet til. Singeren byttede jeg for en Bernina 800DL overlocker og så købte jeg en Pfaff Expression 3.0. NØJ-NØJ-NØJ hvor er de lækre! Kærlighed ved første sting! Købte dem hos Kjærgaard i Hjørring....og jo det er langt væk fra Ølstykke, men de har forstået et-og-andet om kundeservice og gode priser!

Tilbage til bukserne...jeg nåede at sy benene på Singeren men de er syet sammen, lagt op og fået linning med de nye maskiner...og sikke en fornøjelse...nej, tilbage til bukserne!
Bukserne er størrelse 9 år og er baseret på Onions 20022. De er syet i stonewashed sort denim fra Stofogstil og Robert Kaufmanns edderkopper. Edderkopperne er foret med sort bomuldspoblin og der er lavet kvardratiske sidelommer som falder i et med panelerne. Sidst men ikke mindst er der applikeret et stort V på det ene ben (V for Villads hvis der skulle være nogen som er i tvivl) i blankt flamme-nylon fra Stof2000. Pynte sømmene er orange og binder dermed flammerne og de orange edderkopper godt sammen. Håber virkelig at de er seje nok til en knægt der bliver 9 år... jeg synes de er super flotte og seje på en lidt afdæmpet måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...