31. aug. 2011

BM2011 give away vindere

Så har Philip været på hårdt arbejde... Vi skrev alle de deltagene på en liste. Klippede navnene ud og lagde dem i to skåle - 1 skål for CD-mønsteret og 1 skål for Burda-mønsteret. Så trak Philip en seddel fra hver skål - og eftersom han ikke kan læse endnu vil jeg garentere at han ikke har snydt.

Vinder af CD'en er Linsens - der følger rensdyr og space med rumskibe med.

Vinder af Burda-mønsteret er Frk. Turkis - der følger rensdyr og planeter med.

Email er sendt til begge vindere.

Tusinde tak til alle jer der havde lyst til at være med! Jeg synes det har været super hyggeligt at være med i Boys Month 2011 og kan mærke på mig selv at jeg er nødt til at lave en ny give away.... den kommer i morgen!

4 kommentarer:

  1. Ih hvor er jeg heldig i dag:-)
    Jeg har sendt dig en mail!

    SvarSlet
  2. Ej, hvor dejligt! Glæder mig meget til din fine pakke :-)

    SvarSlet
  3. Hvor har du det super fine rensdyrstof fra???

    SvarSlet
  4. @Hanne: Det er en dug fra Rema1000 som jeg købte for at sy juletøj til julen 2010.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...