21. aug. 2011

Side-panel bukser

Hvad gør man når man er kørt fast i et mønster (20022) og efterhånden er liiiiiidt træt af det? Man søger inspiration på sit favorit forum (krea-forummet på babyxplore)... og opdager side-panel bukserne. De opfylder kravene til det nye favorit mønster:
- Pasformen skal være god til Philip (som er piv-tynd) - og eftersom man selv vælger grund-bukse-model har jeg selvfølgelig valgt 20022 som sidder sååååå godt på hans lille popo.
- Modellen skal give plads de de tekstiler og prints som jeg forelsker mig i og ikke kan lade være med at købe.
- Bukserne skal kunne sys i Philips favorit stoffer - denim og babyfløjl
- Philip skal syes at bukserne ser seje ud!

TJECK-TJECK-TJECK-TJECK...vi har en vinder.

De første af modellen jeg syede var eddekoppe-bukserne til fætter Villads. Så fulgte første-skoledags-bukserne til Philip og nu har to par til set dagens lys:
Philip har valgt stoffer i skabet... så derfor: Space-bukser og burger-bukser (begge stoffer er en del af BM2011 give away'en). Det er kombineret med sort stonewashed denim fra Stofogstil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...