8. sep. 2011

Bogkasser

Bogkasser...eller vinkasser...eller begge dele?

Yep! Den er god nok. Jeg har tænkt mig at bruge min bonus-svigerfars aflagte vinkasser som bogkasser i sommerskuret. Jeg fik lokket kasserne ud af ham for snart 1 år siden og nu har jeg endelig fået gjort lidt ved dem. Faktisk har jeg 5 til stående i to forskellige størrelser...

Jeg besluttede mig for kun at gøre lidt ved dem. Synes det er sjovt at man kan se brændemærkerne og dermed hvilke vine der har ligget i kasserne. Derfor har de blot fået papir på bagbeklædningen. Den i midten har fået en stump papir jeg fandt i Tiger og de to andre har fået servietter fra Føtex. Jeg har limet alle tre på med spraylim og bagefter er papiret blevet larkeret. Glæder mig til at hænge dem op. Tror måske de skal hænge som hylder i køkkenet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...