26. sep. 2011

Gaveposer

Jeg er så småt gået igang med juleforberedelserne...jep, den er god nok. Jeg ÆÆÆÆÆLSKER jul og alt hvad den bringer med sig - især hele kreadelen og især at lave gaver med Philip. I år skal han lave noget som bedst gives væk i små gaveposer, så dem måtte jeg lige eksperimentere med.
Inspiration og mønster er hentet fra The Vintage Hausfrau. 5 stk. blev det til.
Den blå med cirkler på er lavet af gavepapir fundet i Tiger.
Den brune med fuglen er lavet i alm. brunt pakkepapir og fuglen er sådan en lille træ-pynte-dims fra Søstrene Grenes.
Den blå og den limegrønne er lavet af samme gavepapir - det er forskelligt på forside og bagside og købt i Netto. Puslespilsbrikkerne har Philip stanset ud.
Den lilla er lavet af resterne fra Olivias dukkevogn - håndlavet papir fra Søstrene Grenes.

Jeg synes de er rigtigt fine! Men jeg tror at de skal videre udvikles lidt - mest bare for sjov...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...