6. sep. 2011

Glas

På sommerferien var vi forbi Kosta Boda...jeg synes det er såååå flot at se glaspustere arbejde. Denne gang fik Olivia og jeg dog lov at shoppe i det kæmpe outlet mens Philip og Robin sad 1½ time og så på processen. Der blev købt en masse gaver til familien og.....et stort smukt fad til MIG! Jeg havde engang et keramik fad som stod og pyntede på mit spisebord i min studenterhybel...jeg skriver havde...det holdt ikke til en tur i gulvet da det ene ben faldt af bordet. MEN nu har jeg en ny skønhed! Det er 2. sortering og derfor slet ikke urimeligt dyrt - og jeg piv-elsker det allerede. Så må vi se om jeg kan holde lidt bedre orden på spisebordet så fadet ikke drukner i symaskiner og stof.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...