28. sep. 2011

Reste mad

Jeg har hørt at der kører en kampange på Facebook hvor man skal indsende et bidrag til "Stop spild af mad"... men jeg bruger ikke Facebook, så derfor kommer mit bidrag her - aftensmaden fra igår:

Det er:
½ pakke pølser
en sjat bacon
en lille bunke kogte kartofler
en bakke peberfrugter
en håndfuld grofthakkede løg
overhældt med en æggemasse af 5 æg, ½ bæger fromagefrais, en sjat sennep og en sjat ketchup + et par vrid peber.
Retten fik en anelse for længe i ovnen fordi jeg var ved at fodre Olivia og Robin var ved at slå græs....men toppen var kun "lyse-sort" så det smagte stadig godt.

1 kommentar:

  1. Super god restemad - det er bare alletiders! Ser godt ud!

    Vi vil gerne sætte alles opskrifter på vores hjemmeside (også de folk, som ikke er på Facebook), under “opskrifter og råd”, så intet af folks flotte arbejde går til spilde. Så hvis du har lyst, mail os din opskrift + navn på:

    info@stopspildafmad.dk

    Se “opskrifter og råd” sektionen her:http://www.stopspildafmad.dk/opskrifterograad.html

    KH
    Selina Juul
    Stop Spild Af Mad

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...