5. okt. 2011

Efterårs overflod

Hver dag kommer Philip hjem med fyldte lommer:

Og efter weekenden hos mormor kom han hjem med en hel klodskasse fyldt med kastanjer og agern. Oveni kommer kastanjerne af vores egen produktion - vi har nemlig ikke mindre end 2 kastanje træer i sommerskuret. Et lillebitte og et kæmpe stort...dem skal han nok få samlet i næste weekend.

Men hvad pokker skal vi bruge dem til? Jeg HADER kastanjedyr! Jeg kommer altid til skade når jeg skal lave huller til tændstikkerne og jeg kan virkelig ikke fordrage at have de vakkelvorne dimser stående - de skal jo fikses hver hveranden dag... Men hvad de ser jo meget godt ud når de bare ligger i en stor bunke (og man husker at rode rundt i dem flere gange om dagen så de ikke mugner...).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...