2. nov. 2011

December bukser

Det sørme, det sandt, det (er snart) december....

Stod forleden i Føtex og blev inspiret til et par PINK bukser... og hvorfor så det? Fordi der mellem alt julestadsen lå en lille rulle med 2 meter fantastisk pyntebånd. Desværre havde båndet ståltråd i siderne, men det røg i kurven alligevel (også selvom jeg syntes at meter-prisen var liiiiiige til den høje side...).
Minikreas mønster på ballonbukser lå på køkkenbordet - ja der har det altså ligget siden jeg købte det for et par måneder siden... og i skabet var der massere af PINK babyfløjl og rib. Foret er lysegrå lagenlærred (fordi det var det eneste ikke strækstof som jeg havde nok af og som samtidig kunne fungere som foer).
De er syet bingo efter mønsteret i størrelse 74/80 og er dermed til den store side til Olivia som først lige er hoppet i størrelse 74 - men så ved jeg hvad der skal tilrettes til næste gang. De er superhurtig at sy. Jeg ELSKER at der kun er to mønster dele (hader nemlig at tegne mønster af...). Det eneste der tog tid og var lidt bøvlet på disse bukser var at pille ståltråden ud af det fine bånd. Nøj, jeg er sikker på at de nok skal blive meget brugt. Så tøsede, så julede og så bløde - se det er hele tre ting...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...