28. nov. 2011

Forhåbentlig årets sidste....

Jeg kan ikke lade være....nu røg der igen nyt julepynt i indkøbskurven....
De to store pingviner plejer at bo i vindueskarmen i køkkenet og i dag i Føtex lå de små der - så blev familien jo komplet! De bliver IKKE pakket væk efter jul. Pingviner hører til hele året. Men hvis nu jeg kan lokke svigermor til at hækle nissehuer til hele familien, så kan de da blive korrekt klædt på i december.
Det lille keramik egern måtte også med hjem. Jeg er overbevist om at egern er de nye ugler og de er da simpelthen så kære. Det er så hyggeligt når de piler hen over græsplænen ved sommerskuret. Jeg er heller ikke helt sikker på at det skal pakkes væk efter jul....
Grisen og frøen faldt jeg over i Rema1000. De passer OVERHOVEDET IKKE til resten af pynten på juletræet som er holdt helt i hvidt/sølv....men tror at der må lidt udvikling til og det bliver med figurkugler - helst af dyr....
Og så røg der også lige to pakker kugler med - begge fra Føtex. De luftige af ståltråd er skønne og sådan nogen har vi ikke i forvejen....
Sidst men ikke mindst lidt nye bånd til samlingen. Velour og tekstil bånd. Fra Rema1000. Jeg er helt sikker på at jeg manglede dem....eller kommer til at mangle dem....eller noget.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...