13. dec. 2011

13. December: Mere hama julepynt

Ja ja, jeg ved det godt. Jeg har vist meget hama-pynt i denne måned. Men det er fordi det er relativt let og hurtigt for BØRN (og dermed Philip) at opnå pynt som er fint og som de kan være stolte af. Vi har i hvert fald større succes med de små plastik perler end med papir og lim....
I dag viser vi nogle som vi selv har fundet på. De er alle sammen lavet på firkantede plader, fordi jeg er træt af at man skal have så mange special-plader. Først kommer vores versioner af jule-ugler og jule-pingviner:
Så er der vores jule-cup-cake og jule-svamp:
Og sidst men ikke mindst vores to Rudolfer...:

3 kommentarer:

  1. Klara fandt pakke nr 13 idag, flåede papiret af og jublede over de 2 flotte ugle, som nu holder selskab med alt det andet julepynt hun har tiltusket sig :0)

    SvarSlet
  2. Super at Klara suger noget af pynten til sig! Jeg havde jo advaret om at noget af det var mest til børn.....

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine <3 Er især HELT vild med dine fugle, som har hjerter på maven. Jeg ser MULIGHEDER :D

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...