16. dec. 2011

16. December: Julegave-poser

Jeg har lavet sådan nogle små gaveposer før. Men nu er skabelonen blevet tilpasset til årets gaver fra Philips hånd. Gaverne er meget små og poserne skulle derfor formindskes. Jeg har også ændret dimensionerne lidt og er endt med tre størrelser i alt som alle ligger på mønsterarket. Den store størrelse passer på et A4 ark og er meget tæt på originalen fra The Vintage Hausfrau. Den mellemste og den lille har jeg lavet i 6 forskellige slags julegave-papir. De tre købt i Ikea og de andre tre i Netto. De har ganske enkelt fået et hul i toppen med hullemaskinen og er lukket med smalt satinbånd (bortset fra de to lilla og har fået et lidt bredere printet bånd som lå og hyggede sig i båndkassen og tilfældigvis passede rigtigt godt i farven).
Olivias sut KAN IKKE være i den mindste af poserne, så har I en ide om størrelserne. Og helt ærligt...bliver sådan noget børne-kris-krams-magneter-nøgleringe-og-andet-dims ikke lidt mere lækkert at få i gave, når det ligger i en fin pose?
Jeg havde egentligt en ambition om at lave dem i stof også - med hanke lange nok til at de kunne hænge på juletræet... det når jeg ikke i år, men ideen er hermed givet videre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...