24. dec. 2011

24. December: Flagranke

GLÆDELIG JUL! Nu det jul igen og nu det jul igen og julen varer lige til påske...

Flagranker afslutter dette års julekalender. Jeg har syet to i år. En til mig selv og en til vinderen af give-awayen. For sjov lavede jeg dem forskellige - altså stoffet er ens med de bånd jeg har brugt til dem er forskellige.
Her har flagene fået bånd fra Lidl og Stofogstil.
Og de her flag har fået satinbånd med påtrykt Marry Christmas på.
Hvis du vil lave en flagranke og ikke bare vil gætte dig til de rigtige dimensioner så tag et kig på den her gamle illustration som jeg i hele min tropspejder-tid havde i uniformslommen i en lille håndbog... så kom ikke og sig at det ikke er nyttigt at være spejder... mit bånd var ca. 1 cm bredt, hvilket gjorde regnestykket rigtigt let!
Flagrankerne har fået trykknapper i enderne. Tænkte at det gjorde dem lettere at hænge op.

Og så er det "over and out" for årets julekalender....håber at I har haft det lige så hyggeligt som jeg....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...