29. dec. 2011

Filtkugle bordskånere

Bare fordi alle andre har lavet bordskånere i filtkugler, betyder det da ikke at jeg ikke skal lave dem, vel...?
Svigermor er forelsket i det store flotte og meget faverige gulvtæppe fra HAY og for sjov regnede vi ud at hvis man skulle sy det selv så skulle man bruge ikke mindre end 4443 kugler....det er jo en del....
Jeg havde et par poser liggende fra Søstrende Grenes...men ikke 4443 kugler....så i stedet for et tæppe fik svigermor en bordskåner i julegave - det lugter da lidt af fisk....
Jeg har lavet to - den anden fik min mor. Ud over filtkuglerne (dem med diameter på ca. 2cm) brugte jeg sorte træperler, hegnstråd og sekundlim. Perlerne og kuglerne er blot trukket på hegnstråden som til sidst er limet i den træperle hvor de to ender af hegnstråden mødes.

2 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...