27. dec. 2011

Nabo guf

Hvert år til jul plejer jeg at stikke næsen indenfor hos de nærmeste naboer med en lille julehilsen. Både for at ønske glædelig jul, men også for at høre om de er hjemme i julen. Jeg synes det er rart at vide om husene står tomme... og om man derfor lige bør kigge lidt ekstra efter når man går tur... I år var julehilsenen et lille udvalg af årets konfekt (og et kræmmerhus med hundeguf til den lille hvide uldtot som bor lige bagved os):
3 slags:
- Jule-trøfler overtrukket med chokolade og pyntet med mandelsplitter.
- Fudge. Inspireret af Himmelske Kager, men med 1 stor spiseskefuld peanutbutter i også....Den blev lige blød nok, så valgte at overtrække de små firkanter.
- Rockey Road. Heftigt inspireret af Tante Sød men uden hvid chokolade og mandelflager (da jeg lavede første forsøg faldt det meste nemlig af da jeg skar skiverne, så anden portion blev uden). Tilgengæld med tranebær i fyldet. Og så hvade jeg ikke brugt store skumfiduser klippet i mindre stykker, men de her mini-skumfiduser:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...