14. jan. 2012

Creme linser

Robin har et barndomsminde der handler om friskbagte cremelinser.... I julegave fik jeg både en Kenwood og hele 3 af Blomsterbergs bøger - og sørme om der ikke i den ene var en opskrift på cremelinser (eller smørbagte linser som hun kalder dem i bogen):
Mit nye legetøj

I "Søde sager" er der en opskrift på "smørbagte linser"
Jeg var jo temmelig spændt på om Blomsterbergs opskrift kunne hamle op med barndomsmindet. Det kunne de! Robin guffede glad og Philip syntes de var vamle med alt det creme....altså helt perfekte. Jeg kan egentlig bedre lide dem med en lidt mere sej (og gerne gul) creme, så det tror jeg at jeg må øve mig lidt på....
Jeg har ingen linseforme, så de er bagt i en silikone-muffinform med plads til 12. Det fungerede fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...