3. jan. 2012

Fingeraftryks-træ

Lad mig skynde mig at sige:"Ideen er ikke min". Jeg har fået ideen af en af mine BX-kreaforum-bodies Gitte (hun har bloggen Manitas - men har desværre bøvl med den og den opdateres derfor desværre ikke) - hvor hun har den fra ved jeg ikke...:
Man spørger Onkel Google efter en siluet af et træ, indkøber et par stempelpuder i fine farver og lader sit afkom sætte fingeraftryk som blade. Jeg synes ideen er SÅ SØD! Philip har sat grønne og blå aftryk samt lavet de nedfaldne blade. Olivia fik hjælp til at lave de lilla og røde aftryk. Det var så meningen at der skulle fremstilles 4 styk små kunstværker....men altså....11 måneder gammel pige....krav om at sidde stille...nej, vel? Så vi har lavet 1 billede. Skannet det ind og lavet 3 reproduktioner. Rammerne er fra IKEA.

2 kommentarer:

  1. Super ide !
    De er meget flotte :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes jo også ideen er skøn. Og alle tre "bedster" blev virkelig glade for gaven!

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...