26. feb. 2012

Æble T-shirt

Olivia mangler tynde bluser/T-shirts der ikke er lilla..... så jeg stod på hovedet i mønster-skatten og valgte et natbluse mønster fra et Ottobre-blad fra sidste år. Det blev den model fordi den er relativt smal, har raglan ærmer og rib ved hals og hænder:
Stoffet er en virkelig skøn lækker-lækker-lækker jersey, som jeg havde en rest af fra da jeg syede heldragter til Olivia. Jeg aner ikke hvem producenten er og kan heller ikke huske hvor jeg har købt det....det er bare så ærgeligt, når man finder noget i den kvalitet og som ovenikøbet bare holder både blødhed, lækkerhed, farve og form vask efter vask efter vask.....Kender du producenten? Eller har du set hvor man kan købe den?

1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...