20. feb. 2012

Dukke ble/hat/hue/hagesmæk mønster

Jeg tror at jeg er ved at være færdig med dukketøj i denne omgang. Mønstrene har jeg modificeret flere gange undervejs og nu er de rentegnet - så kan jeg jo let hive dem frem næste gang dukken trænger til nyt tøj....og hvis der er andre derude der har fået lyst til også at sy dukketøj, så skal I være velkomne til at bruge mønstrene. Det er jo ikke "rocket science" men blot helt enkle mønstre. Her kommer først accessories:

Mønster til dukke bleen: HER

Mønster til dukke hat/hue: HER

Mønster til dukke hagesmæk: HER

1 kommentar:

  1. sikke nogle skønne dukketing!

    Tak for kigget
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...