26. mar. 2012

Hama påske pynt

Philip ville også lave påskepynt og vi hev perlerne frem:
Påskeharene er lavet på den æggeformede plade efter en ide fra en Hama-inspirationsbog.
Æggene er også på den æggeformede plade og vi startede med en Hama-inspirationsbog men udviklede hurtigt vores egne motiver. Størrelsen er ca. som hønseæg.
Kolibrierne er lavet på firkantet plade - modificeret ud fra det her mønster.
Kyllingerne er baseret på en ide fra Hamas inspirationsbøger - de to med gule vinger er lige efter bogen, men Philip og jeg kan bedst lide modellen med hvide vinger - den har en mere "velformet" krop.... de er lavet på 6-kantet plade (og den kan godt være på den lille størrelse).
Alle perle-dimserne skal have snor i og op og hænge i køkken vinduet.

2 kommentarer:

  1. Det er da en super god ide.. :) Kunne være ældstebarnet og jeg skulle give os i kast med det i næste uge, når der er ferie fra børnehaven.. :)

    Kh Marianne (frugelvig.blogspot.com)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, glæder mig til Celina er stor nok til at kunne lave perler..
    Har givet dig en award du kan læse mere hos mig.. Har tilmeldt mig hos dig, det er en meget fin blog du har..
    Kh Camilla

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...