24. maj 2012

Sansegynge hynde

Vi har en sansegynge hængende i æbletræet i sommerskuret. Philip nyder at gynge i den - men KUN stående. Han synes den er ubehagelig at ligge i og spørger altid efter puder og tæpper. Så vi blev enige om at sy en hynde der passede til gyngen:
Pudens fyld er to lag af en gammel dyne. Størrelse passer jo lige, eftersom dynen er 2 meter og hynden 1 meter. Stoffet har jeg haft liggende længe, men jeg kan huske at det er fra Stofsalg. Jeg købte det vist nok for at sy sommertøj til Philip i Hawaii stil....det fik jeg så aldrig gjort....men det var et stort stykke. Kan huske at jeg købte "resten af rullen" = 2,1 m, så hynden har fået ens for- og bagside selvom det er lidt luksus (mumler noget om at jeg ikke havde en meter matchende blåt lagenlærred...).

1 kommentar:

  1. Argh har lige opdaget din blog og sidder nu og kigger indlæg igennem. Mange fine ting du syr, har set op til flere ting jeg da skal i gang med (feks denne pude til sansegyngen (sådan en har vi nemlig også, bare ikke sat op endnu). Og så linker du også lige til en stofbutik som jeg da kan se jeg bliver nødt til at besøge, jeg plejer at handle i stof og stil, men det kunne jo være Stofsalg har noget andet.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...