8. jun. 2012

De obligatoriske blade

På vej herover til LA nåede jeg i favorit boghandlen i Heathrow Airport - jeg havde egentlig ikke tid, men valgte at løbe igennem for at få 3 minutter i boghandlen....skørt, ja det ved jeg godt! Men jeg skal hjem over Düsseldorf, så det var eneste chance. Men hvad er det så jeg er afhængig af i den boghandel...bøger? NEJ - farverige magasiner! Jeg styrede mig og købte kun tre.
Og så vil jeg også lige vise jer hvad jeg nørklede med i flyet:


Jeg er jo ved at genopdage at hækle... på flyturen fik jeg genopfrisket stangmasker, luftmasker, vendemasker og fastmasker. Det blev også til to runde dimser. De er langt fra perfekte - mega ujævne, men altså....som føste forsøg i mange år er jeg ikke helt utilfreds. Tror dog at jeg skal bede om lidt sidemands-oplæring næste gang jeg ser svigermor....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...