24. jun. 2012

Sommer krea legs gaver

Jeg har været med i en krea leg i mit favorit kreaforum på babyXplore. Jeg skulle begave Nina (og hendes søn Emil). De første ting blev til Emil. Et par myre-bukser magen til Philips i kraftig babyfløjl og et sæt med t-shirt og shorts - også næsten magen til det sæt jeg har lavet til Philip:
 Nina skulle også have noget....men jeg synes det er såååååå svært at sy til en voksen som man ikke kender. Derfor blev det til en syæske/nålepude (lavet af en æske fra arbejdet) og en lille førstehjælps-pung. Syæsken puttede jeg lidt fyld i - fordi jeg synes det er sådan liiiiidt mærkeligt at give en tom æske væk:
Gaverne skulle ligge i noget pænt, så flikkede en kurv sammen af den multi-printede bomuld der også er brugt til æsken og syntetisk skin - på det ene billede kan man lige ane tittekanten i bunden....:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...