4. jun. 2012

Tilbage i LA

Jeg er i LA i denne uge....igen for at arbejde sammen med mine amerikanske kollegaer. Jeg satser på at der denne gang er bare lidt mere shoppe tid end sidst, hvor jeg nåede hele 20 minutter i et Mall....på en hel uge....

På vej her over havde jeg en sjov/spøjs oplevelse i Lufthavnen i København:
Jeg skulle lige nå på toilettet inden boarding og der var som der altid er på dametoilettet kø. Der var to båse og den ene var der livlig trafik i, men den anden - der var døren bare lukket. Og så kom der LYDE fra inde bag ved døren. LYDE af dårlig/tynd mave....og MANGE og HØJLYDTE lyde.... Der var ikke rigtigt nogen i køen som ikke stod og smågrinede. Det lød virkelig ikke rart - men at lytte med på noget så personligt som dårlig mave, kan jo godt være en anelse komisk....
Efter lidt tid blev der trukket ud (2 gange) og døren gik op...........og ud kom en lillebitte gammel japansk dame i meget fint tøj. Der blev virkelig udvekslet blikke mellem kvinderne i køen - og sjovt nok var der ikke rigtigt nogen som ville overtage båsen... Tænk at der kan være så mange og så store lyde i sådan et lille fint menneske.

1 kommentar:

  1. Det er utroligt hvor menneskeligt mennesket er. Bliver også altid overrasket over hvor ildelugtende prutter små børn kan slå :) God tur

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...