11. jul. 2012

Anderledes jordbærkage

Det er jo onsdag og om onsdagen har vi som regel rigtigt lange arbejdsdage. Onsdage slutter oftest med et videomøde med amerikanske kollegaer. Det var også meningen i dag..... derfor havde jeg denne sag med på arbejde:
Det er en chokoladekage. Smurt med smeltet nougat. Belagt med flødeskum pisket med vanillesukker og vendt med både jordbærsyltetøj og ribssyltetøj (det giver lidt ekstre syrlighed). Toppet med jordbær fra haven....
MEN HVAD SKETE.....det sene møde blev aflyst. Jeg havde et andet møde inde i Ørestaden og det møde trak gevaldigt ud....jeg nåede derfor aldrig tilbage til kontoret i Hørsholm og fik smagt på kagen. HÅBER at mine kollegaer kunne finde ud af at kaste sig frådende over den, selvom jeg ikke var der - og at den smagte godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...