1. jul. 2012

Boys Month 2012

Yay! Så skydes Boys Month 2012 igang. Det har jeg glædet mig til. Initiativet er Christines og jeg var også med sidste år. Derfor fokuserer jeg den næste måned på at vise ting til drenge, men jeg kan ikke udelukke at der sniger sig lidt andet ind også. Hvis du ikke vil gå glip af noget så skynd dig at blive fast læser ;-). Bloggen opdateres med et drenge-indlæg HVER DAG i denne måned.


Det bliver både nye ting som kommer til verden her i juli og ældre ting som bare ikke har været vist på bloggen før. Krea Krumspring handler om syning, madlavning, leg og livet - men jo med hovedvægten på frembringelser fra symaskinen....Derfor kommer der i løbet af BM2012 noget om hjemmesyet drengetøj, hjemmelavet legetøj og aktiviteter vi har lavet med Philip.

Her vil jeg samle links til alle månedens drenge indslag på Kreakrumspring:
1. Intro og oversigt
2. Give Away
3. Spøgelses hoodie
4. Agent P aka Næbdyret Perry i HAMAperler og LEGO
5. Agent P aka Næbdyret Perry t-shirt
6. Bogstavspil af mælkelåg
7. Flag i HAMA perler
8. Jet-pack af sodavandsflasker
9. Spiderman hættetøje i fleece
10. Spiderman 20022 bukser i fleece
11. Spidermand sidepanel bukser i fleece
12. Kæledyrs faldskærm
13. Blå hoodie
14. Blå 20022
15. Blå sidepanel bukser
16. Cars flagranke
17. Dukketeater
18. Hama perle haj
19. Ild og bue og pil
20. Kuglebane
21. Hawaii Shorts
22. Brødre Myrebukser
23. Dekoreret brødkurv
24. Genbrugsmadder
25. Minimulepose til Aksel
26. Mustika med fly
27. Mustika med fly II
28. Minimulepose med fisk
29. Drenge toilettaske
30. Perry Hættetrøje
31.  Tak for i år og vinder af Give Away

2 kommentarer:

  1. Spændende.
    Jeg har også meldt mig - første gang, men glæder mig.
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  2. Fantastisk, at du er med igen Julie - du er i sandhed en BM-Blogger! Og du laver så mange og kreative ting :-)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...