30. aug. 2012

Hulkit

Sad I også på de her stole da I gik i børnehave?
 Jeg gjorde i al fald. Så da Mette satte et læs stole til salg, slog jeg til og købte to - de sidste to. Populære stole - de forsvandt hurtigt.
Olivia har indtaget dem - hun fik øje på dem og sagde "MIN". Jeg har et billede inde i hovedet af hvordan de skal komme til at se ud....engang når jeg får tid....og får fundet det rigtige papir og de rigtige nuancer maling.

Jeg hentede dem hos Designkartellet - det passede så fint.....det er nemlig i Brønshøj og på vej derind blev jeg ringet op - en af de der opringninger man bare helst er foruden. Min mormor var faldet og var blevet kørt på Herlev. Og det er jo så her det passede fint - der er nemlig ikke ret langt fra Brønshøj til Herlev....

Mormor har brækket lårbenet. Først troede de at det var hoften, men det er sådan set lidt svært at brække en hofte der er lavet af metal - den fik hun da hun faldt i 2003.... Siden dengang er der så bare lige sket det at hovedet er ved at stå af - demens. Hun forstod hverken at hun vaar på et hospital, hvorfor hun havde ondt og blev ved med at spørge hvorfor hun skulle opereres....og mange andre spørgsmål, igen og igen de samme spørgsmål. Min mor var der også, men det er altså meget rart at dele tjansen med at svare på de samme spørgsmål igen og igen og igen. STOR ROS til den unge kvindelige læge som fangede at man ikke bare sådan lige kan spørge min mormor om hvor det går ondt, men blev mere og mere kreativ i sin tilgang til den ældre patient for at få de svar hun skulle bruge. Tænker at jeg kommer til at se en del til Herlev Hospital de næste dage....

2 kommentarer:

  1. ØV.. God bedring med din mormor..

    SvarSlet
  2. God bedring med Mormor - det er altid træls når hovedet er ved at stå af....Sender et virtuelt knus

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...