8. nov. 2012

Forkælelse

Efter et par virkelig lange dage på en klinik i Malmø (endnu et af de kliniske studier, hvor vi afprøver et snart-kommende produkt) er det virkelig skønt at komme hjem til en postkasse der bugner. Denne gang var det pakker fra Line og Mie. Man føler sig lidt forkælet når man åbner pakker efter at have siddet på en stiv stol og observeret, svaret på spørgsmål, fejlsøgt produkter osv i 2 lange dage - og så endda på svensk....
Line havde sendt en pakke lækkert julepapir, en halskæde af neonsnor og fine perler, te (det er jo ikke en hemmelighed at jeg er te-oholiker), sorte markater og en UGEPLAN! Den ugeplan skal jeg liiiiige have grejet inde i mit hoved....jeg skal liiiiiige finde ud af hvad de selvklæbende firkanter kan - har en ide til hvordan jeg skal anvende dem, men jeg skal liiiiiige..... Fed pakke! Tak Line.
Mie havde sendt en overvældende og overvejende LILLA pakke. Jeg er jo lilla-fan! Store poser HAMA (Philip satte sig straks på de neon-farvede...), klistermærker, bånd, nøgleringe, en (Fimo?) blomst, hårspænde, lilla og guld-glimmer strygeestof og det mest afskygelige langhårede lilla monster stof - jeg elsker det Mie! Måske jeg skal have mig en vinter hue med lilla hanekam.....

1 kommentar:

  1. Selv tak Julie. Det der pels kunne jeg ikke stå for og Adam synes at vi skulle fjolle og sende en lillebitte pose perler til jer.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...