30. nov. 2012

Mere kalender gave dukketøj

JEG NÅEDE DET! De sidste set blev færdige og pakket ind. Tror ikke at jeg havde kastet mig ud i projekt "dukketøj alle dage på Olivias pakkekalender", hvis jeg ikke havde haft det fra dukketøjs temaet på lager. Det hele er syet efter mine egne enkle hurtige mønstre - hvis du også vil i gang, så ligger de her, her, her og her. Her kommer de sidste kreationer (som er uden de vilde detaljer fordi jeg jo var under et liiiiiiille tidspres...):
Enkel kjole syet af 2 halve viskestykker....
Dukke nattøj i en rest bomuldsstof med babuska print.
Bluse som passer til de her bukser som har ligget på lager længe.
Kjole i bomuld med sommerfugle print.
Ærmeløs sommerkjole i to forskellige printede bomuld. Og endelig hele molevitten lagt ud på gulvet for at give mig overblik over om der nu også var til 24 gaver - og det var der:

4 kommentarer:

  1. :-) jeg havde lidt samme projekt sidste år. Der var det bare til build a bear :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov forresten :-) rigtig fint tøj. Hun kan blive klædt festligt på hele december

      Slet
  2. Det må være helt fantastisk, at være en lille prinsesse og få en så lækker pakkekalender.

    SvarSlet
  3. Sikke et imponerende stykke arbejde. Jeg er sikker på at det med de sidste små detaljer ligger modtageren såmænd ikke mærke til :)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...