9. dec. 2012

Mariehøne-princesse kjole

Olivia skal have udklædningstøj i julegave. Det er blevet til en princessekjole - en mariehøne-princessekjole med strutskørt. Det er den første princessekjole jeg har syet.... og helt tilfreds er jeg slet ikke, men mon ikke at hun nok skal få leget med den. Før jeg gik i gang ledte jeg efter inspiration rundt omkring på nettet og fik også lavet et board på Pinterrest med billeder. MEN jeg valgte også at spørge de rigtige eksperter til råds: En pige fra vejen (9 år) og en af de store piger i vuggestuen (5 år). De var enige om at en princesse kjole har snorer på maven (falsk snørreliv), skindende stof (blankt satin/forstof), stof med huller i (blondestof) og "er sådan hevet op så man kan se det inden under".....

1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...