2. jan. 2013

Brug fra lageret

Jeg har besluttet at jeg ikke må købe stof/kreamaterialer i januar.....ikke specielt fordi der skal spares, men for at tvinge mig til at bruge noget af alt det jeg har. Undtaget fra denne regel er fastelavnsdragterne eftersom Philip har bestemt nogle kostumer som jeg ikke har materialer til. Her følger lige et skud af de hylder i skabet som er indtaget af stof (de var oprindeligt planlagt til at rumme sengetøj og håndklæder, men det er som om at stoffet breder sig....). Hylderne er rodet efter julens strabasser, så en oprydning er vist også på sin plads. I får ikke billeder af de to kæmpe sengeskuffer som ikke kan lukkes - eller af de 5 hvide 35 liters kasser eller bunken i hjørnet.....ej det er virkelig på tide at bruge lidt af lageret!

5 kommentarer:

  1. Hold da op et lækkert lager du har. Du kan bestemt lave en masse fine ting der ud af. Tit giver en oprydning rigtig god inspiration. Jeg har også lidt planer om at sy fra lageret inden de nye forårsvarer kommer tidligt i februar.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hold da helt op, hvor har du bare meget :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes jo ikke selv at jeg har såååå meget, men når det begynder at fylde så meget at vi ikke kan være her, så må det jo bruges!

      Slet
  3. Jeg har samme plan for januar.. jeg har også stof i både skab og kiste. og det kan ikke være der.. Så det skal altså også bruges. Eneste undtagelse er at jeg godt må købe rib, hvis jeg kommer til at mangle :o)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...