7. mar. 2013

Barberskum æg

Philip og jeg havde klippet rigeligt med æg da vi lavede tape æggene jeg viste i går - og i min hjerne dukkede en gammel aktivitet jeg har lavet med ulveunger (de næst mindste spejdere hos de grønne drenge spejdere) op:
Man hælder en masse barberskum (IKKE gel) ud i et fad (med en plastikpose trukket ud over hvis man er glad for fadet) og drypper maling (akryl er godt) ud over. Så tager man en tandstik/pind/fingeren og blander farverne forsigtigt så man får en mamoret effekt. Papiret skal så dyppes i barberskummet og lægges til tørre i ca. 20 minutter og når man fjerner barberskummet sidder malingen tilbage. Sjovt at lave men ikke sååååå kønt - det er kønnere hvis man modificere sit farvevalg, men her fik Philip frit valg.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...