29. apr. 2013

Første skoledag E.L.

I dag er det jo første skoledag E.L. - Efter Lockouten. I går aftes før sengetid cyklede jeg med ungerne op til skolen og satte flag ved indgangene. Bare de fødselsdags flag vi havde liggende i skurret. Og så har Philip været med i blomsterhandlen og hente denne her buket til læreværelset:
Jeg bad om en buket med farver og strit - og det skal jeg love for at jeg fik! Jeg håber at den lyser op på læreværelset og at det medfølgende kort kan give bare lidt gejst tilbage til lærerne.
Til Philips klasse har vi bagt boller og købt juice/smør/marmelade/pålægschokolade og så håber jeg at det er ok for Philips lærer at vi indvadere den første time....
YAY - skolen er igang igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...