10. apr. 2013

Raw Brownie

Ja, ja, jeg ved det godt - det er flere år siden at det var hipt og moderne og trendsættende osv at spise raw. Men derfor kan man jo godt prøve det lidt af. Jeg fik to raw-kogebøger forrige jul....og har aldrig lavet noget fra dem...men nu skulle Raw Brownien prøves.
Min variant blev af 600 g dadler, 250 g mandler og 1½ dl kakao (ikke raw). Det er GODT! Jeg havde ikke kokosmel og de der aflange røde goibær som det anbefales at pynte med - så de små bidder (2*2 cm) fik et blåbær og en pind istedet. Her er 36 små bidder og jeg har brugt halvdelden af kagen. Philip kværnede straks halvdelen af fadet - jeg havde fået nok efter 3 bidder. Smagen er kraftig og intens.
Tror at kagen skal have et skud lakridspulver næste gang jeg skal lave den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...