4. jun. 2013

Stof

Jeg kan simpelthen ikke finde krea-energien i øjeblikket. Jeg går kold i sofaen istedet for at kæle for stof og symaskiner. Skylden har arbejdet - hovedet er brugt op. Normalt kan jeg sy mig ud af begyndende stress - det er tiden ved symaskinerne som holder mig "normal" og "inde i gamet". Men i øjebliket er den tippet til den forkerte side... Og jeg SAVNER min krea-energi. Derfor har jeg købt nyt stof og tilmeldt mig et sykursus (mere om det en anden dag) - men her er lige et skud af lidt af det nye stof. Der er den "kedelige" stak med mest basis materialer. Den spændende hænger stadig på tørrestativet - skal se om jeg ikke kan få det lagt sammen og taget et billede af den stak også:
Blå isoli (stof2000 - skal bruges på sykurset), sort denim, orange denim, pink denim, rød denim (stofstedet).
Lilla jersey (rest i stof2000 og eftersom lige den nuance lilla ikke var i skabet måtte den med hjem) rød/hvid kraftig bomuld = næsten denim, tynd sort isoli, pink/glimmer isoli, denim med tryk, kraftig pink bomuld med stræk og tynd blød lilla bomuld med hvidt print (stofstedet).
Mon ikke den bunke kan få mig igang? Tror at det skal være den rød/hvide der skal under saksen først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...