2. jul. 2013

Drenge toilettaske

Endnu en toilettaske er kommet gennem maskinen:
Den er til fætter Villads som bliver 10 år. Han kan godt lide rød, så selvfølgelig skulle lynlås og pyntestikninger være røde. Mit lager af "drenge-tekstil-voksdug" begrænsede dig til denne stribede sag - alt det andet jeg havde var for tøset (grund til at shoppe stof???). Derfor er foeret det samme, men jeg har vendt striberne den anden vej:
Synes faktisk at det er en ok løsning. Fyldet bliver en tandbørste og et timeglas som viser hvor langt tid man bør bruge på at børste sine tænder (dooohhhh, kedelig og pædagogisk gave, men så er det godt at der også er lego, bøger og en sej t-shirt i pakken):

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Den skal han nok blive glad for :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Den er godt nok blevet fed. Jeg kan godt lige den røde syning til det sorte og grå

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...