1. jul. 2013

Nyt legetøj

Vi har de sidste mange år udelukkende haft små kompakte kameraer - vi fik simpelthen taget flere billeder, når kameraet lige kunne flås op af lommen. MEN nu er mobil-kameraerne i vores nyeste telefoner tilstrækeligt gode til at kunne dække det meste af det behov - og derfor var det på tide igen at få et ordentligt kamera. Jeg tror jeg kommer til at savne det seneste lille vandtætte Canon vi havde, men det kan ikke mere (og så er det jo godt at jeg har købt et Philip får til sin fødsesdag i september):
Den nye sag her er et kompromis mellem kvalitet og pris, men eftersom det er mange år siden vi begge har haft hænderne i spejlrefleks, tror jeg det er et ok sted at starte igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...