4. sep. 2013

Au revoir Christina!

ÆÆÆVVVV! Vi har på arbejdet måtte sige farvel til verdens bedste Christina... vores bogholder, vores oppasser, vores "jeg klarer da bare alt det I har brug for"... Nøj, hun bliver savnet. Sådan en bunke ingeniører, kemikere og forskere kan jo ikke klare sig selv! Vi kommer til at løbe tør for ALT fra te/kaffe, opvaskemiddel, frimærker, printertoner og en masse ting som jeg sikkert slet ikke er klar over at hun har ordnet for os! Vores blomster kommer til at dø, fordi vi glemmer at vande dem og vi får aldrig pyntet op til jul....Altså! Hvor er det skidt! Men kære, Christina - held og lykke. Det er helt sikkert den rigtige beslutning for dig - selvom den er helt forkert for os.
Jeg har fået lokket ud af Christina hvordan der ser ud hjemme hos hende - der hvor familien spiser - og derfor har jeg bikset to brødkurve (eller måske krea-materiale kurve?) sammen til hende. Bare lige for at sige Au revoir og at jeg virkelig har sat pris på hende!
Det er sort ½panama og voksdug.

2 kommentarer:

  1. ih hvor er de fine.. jeg har lige i går klippet stof til et par brødposer, for vi skal holde fødselsdags brunch i weekenden og vi har ikke nok brødkurve :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også gang i et par stykker til - både til de to upcomming fødselsdage og til gavekassen. Elsker at give sådan en væk fyldt med lækre sager....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...