20. okt. 2013

Børnekrea med cirkler

Jeg har købt en dims jeg længe gerne har ville have:
En STOR paperpunch. Den laver cirkler på 4,5 cm i diameter. Jeg fandt den i Panduro og de havde 25 % rabat - så jeg slog til!
2 blokke papir blev indkøbt i Bilka til den nette sum af 35 kr pr blok - det er da til at have med at gøre - og så blev der ellers stemplet cirkler ud. Olivia har ikke kræfter nok til selv at stemple dem ud, men hun hjælper med sine hænder ovenpå min. Næste trin var at lime boldene som Olivia kalder dem på papir med en limstift og det var hun super god til, så længe jeg bestemte, hvor meget limstiften var skruet frem:
Det kan godt ses at hun synes bedst om det stribede papir..... Jeg viste hende også at man kunne lave balloner og da hun fik en tyk tush i hånden lavede hun så denne her:
Det er sjovt og en overskuelig aktivitet - det må vi lege mere med!

6 kommentarer:

  1. Super god idé. Billedet med balloner er jeg vild med!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det blev fint - på en helt enkel måde.

      Slet
  2. Hvor hyggeligt... Jeg ville også vildt gerne have sådan nogle stempler

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har en del af de små - i forskellige kvaliteter (kan klart best lide dem fra Fiskars) men de store er sååååå dyre, så jeg har ønsket mig den LÆNGE, før jeg gav mig selv lov til at købe den.

      Slet
  3. Søde ideer
    Jeg tror jeg vil ønske mig et stempel, vi klipper selv og det tager lidt tid

    SvarSlet
    Svar
    1. Klipper! Åååhhh - det ville jeg slet slet ikke kunne overskue....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...