1. nov. 2013

Baby-Tema-måned

LaRaLiL har taget initiativ til at fokusere på baby-krea-frembringelser her i november. Ingen af mine store unger kan betegnes som babyer, men vores aller bedste venner skal være forældre til april, så de skal have en lille kasse med babygrej i julegave - og det skal naturligvis være hjemmelavet. Jeg er også med i en jule-krea-leg hvor hende jeg skal nisse har en baby, så der er også en mulighed for at sy det helt småtte der. Og der er da også babyer og små børn (under 1½ år) andre steder i vennekredsen.

Her kommer til at ligge en samlet liste med links over hvilke babyting jeg får vist frem her i november. De første ting bliver de relativt små og hurtige projekter og sidst på måneden kommer jeg til dem som kræver lidt mere tid:

 1. November: Intro og links liste
 2. November: Give Away
 3. November: Barnevogns-ophæng
 4. November: Babyhjælm
 5. November: Hagesmække
 6. November: Suttekæder
 7. November: Etui til vådservietter
 8. November: Nusseklud
 9. November: Babys egen toilet-taske
10. November: Baby sengetøj
11. November: Flere hagesmække
12. November: Lille Give Away
13. November: Soveand
14. November: Savlesmække
15. November: Baby bukser
16. November: Slå-om trøje
17. November: Heldragt med elefanter
18. November: Heldragt med æbler
19. November: Ble-kurv
20. November: Etui til papirlommetørklæder
21. November: Nulre-bold
22. November: Suttepose
23. November: Stofbog
24. November: Mini mulepose
25. November: Pixibogs etuier
26. November: Babytæppe med vilde dyr
27. November: Baby-patchwork-tæppe
28. November: Pusletaske ala LaRaLil
29. November: Legetøjskurv til babylegetøjet
30. November: Vindere af Baby Give Aways

4 kommentarer:

  1. Hvor er du organiseret - respekt! Glæder mig til at se dine kreationer.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sådan jeg best kan lide at deltage i tema-måneder....det virkede for mig de sidste 2 Boys month - så nu her valgte jeg den metode igen.

      Slet
  2. Wauw! sikke mange planer du har - er ret imponeret :-) Ser frem til at følge med her hos dig! :-)

    KH
    Ann-Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Dejligt at du vil følge med - håber ikke du bliver skuffet. Mange af mine "projekter" i denne måned er jo relativt små og hurtige - og jeg har ikke lavet en eneste DIY, for de tager rigtigt meget tid.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...