1. dec. 2013

1. søndag i advent-gave

I dag har jeg valgt at åbne min advents pakke fra Tulletrut - en herlig faverig pakke:
Og pakken gemte også på farvelige herligheder:
Inde i en fin Babuska-pung var der skønt papir, klistermærker (en VILD med flodhestene), tape (igen med de herlige flodheste, 1 blyant og nogle skønne øreringe med knapper - fed ide, men jeg håber at det er ok at de går videre til en kollega eller en i familien...jeg har nemlig ikke andre huller i kroppen end dem jeg er født med. SUPER advents-pakke!!!!!

2 kommentarer:

  1. Er glad for at du kunne bruge pakken og det er helt oki at du give øreringene vidre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er spændt på om min gave til sig også falder i god jord...

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...