28. jan. 2014

Det havde jeg ikke lige forestillet mig....

Faconsyet lagen? Det er lige så top-kedeligt at sy som det lyder. Jeg have aldrig forestillet mig at jeg ville kaste mig over faconsyede lagener - og 2 af dem! Vores gæsteseng skal opgraderes fordi den bor på Olivias lillebitte værelse - og eftersom hun skal ud af træmmesengen, så skal hun over i den kæmpe store seng....jeg har planer om et par formindskere, så det skal nok gå. Og hvorfor smider vi så ikke bare sengen ud? Jooooo, det meste af familien bor i Jylland og overnatter derfor altid nogle dage når de kommer på besøg. Og det er HYGGELIGT! Ligeså hyggeligt er det at have venner på besøg til god rødvin og ditto wiskey - og så kan de ikke køre hjem midt om natten, så de overnatter også. Og det er også HYGGELIGT! MEN jeg hader overnattende gæster i min stue. Jeg vil kunne stå op uden at være bange for at vække nogen. Derfor bliver sengen!
Problemet med sengen (ud over at den FYLDER) er at den har håbløse mål. Robin købte den da han boede alene i lejligheden i Lyngby...den måler 120 cm * 220 cm..... Det er altså bare helt umuligt at købe lagener i de mål til rimelige penge - derfor måtte jeg sy selv!
Jeg fandt nogle KÆMPE dobbeltlagner i IKEA og har så klippet og syet dem til - med elastik i hjørnerne og hele molevitten. Det pynter og nu synes jeg godt den kan stå på et tøse-værelse:
I skal nok få lov til at se mere af hendes værelse, når det er færdigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...