7. jan. 2014

Ego-måned?

Jeg har gået og tænkt...Jeg trænger til at lave nogle ting til mig selv. Ovenpå en november og en december som har stået på baby-grej og julegaver, så må det da være min tur til at få lidt hjemmelavede ting og sager. Derfor udnævner jeg hermed februar til at være "Ego-måned" eller "Til-mig-selv-måned". Jeg håber at nogen af jer vil være med. Være med til at lave krea-ting til jer selv! Hvis du vil dedikere februar til dig selv - så skriv endelig en kommentar herunder - så ryger du på en blogliste. Om du når 1 eller flere ting til dig selv er sådan set underordnet. Ligeledes om du vil sy, strikke, brodere, lave smykker, hamre, save, banke, støbe - bare det er noget til dig selv! Når måneden er slut vil jeg forsøge at lave et par opsamlinger med det vi har forkælet os selv med - måske tematiseret alt efter hvad vi nu finder på.


Er I med? Hvis I er, må I gerne bruge billedet....

31 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne bidrage med strik til mig selv, har tre projekter igang til MIG, ved maskinerne ligger tre baby tæpper/ junior tæpper:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mie, Babytæpper er jo ikke til dig selv....Men du har vist styr på hvad du skal lave det næste stykke tid. Glæder mig til at se dit strik til dig selv!

      Slet
  2. Ej hvor ville jeg gerne være med, men tør ikke love jeg når noget, har lige en hel masse til gaver, fastelavn osv til en masse skønne børn først :( Vil forsøge at nå at være med, måske med en enkelt bluse til mig selv, det er noget nyt jeg vil forsøge mig med :)
    Må se hvad tiden giver her i januar :)
    Det er altså en super fed ide, må man reklamere på egen blog?
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig må du det! Og jeg håber at du når bare en enkelt ting til dig selv - du har jo fortjent det!

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne prøve at være med :) Er forholdsvis ny i blogland, og det kunne være sjovt at udfordre mig selv på den måde. Plus nu går jeg snart på barsel, så må tiden da komme, altså inden jeg føder

    SvarSlet
    Svar
    1. Og min blog hedder Fru Pielers hjørne af verden.

      Slet
    2. Fedt! Glæder mig til at se hvad du finder på til dig selv!

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Det lyder spændende - en udfordring som bestemt bør tages op :-)

    SvarSlet
  7. Så god en ide. Jeg er helt klart med, skal bare lige finde ud af hvor jeg skal starte 😊 Der er så meget jeg gerne vil lave/have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg alt for godt! Jeg håber på 1-2 ting om ugen i februar, så når man jo alligevel en del....

      Slet
  8. Den er jeg da med på... Skal på kursus i Februar hvor jeg skal sy kjoler. Så mon ikke der bliver min. 1 bidrag til mig selv. Ud over dette er der helt sikkert også noget strik som skal pinden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende med kjole-kursus - det gad jeg godt! Og strik bliver jeg altid benorvet over siden jeg sjældent strikker selv.

      Slet
  9. Ja, tak. Jeg vil gerne være med. Jeg kommer nu nok til at falde i og lave noget til andre også, men jeg vil helt klart tænke mere over, hvad jeg vil lave til mig selv, og så få gang i noget. Det bliver nok mest strik, og måske lidt hækling. Jeg har tænkt på at lave en lækker cardigan til mig selv, men jeg har endnu ikke besluttet mig for en bestemt model. Og så må det også gerne blive til nogle flere småting til mig, og måske til hjemmet.

    Jeg snupper billedet og reklamerer på min egen blog. :) Glæder mig til at se alt det, som andre deltagere laver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Cardigan - det var en god ide! Måske jeg skal finde mig til mønster på en syet cardigan....

      Slet
  10. Jeg vil vildt gerne være med :) Har så mange planer til mig selv, men det bliver aldrig rigtig til noget. Har lige præcis idag været ned og købe stof til en sweater jeg har i tankerne, så den bliver første projekt ;)

    Hvis du skal bruge link til din blog liste, så hedder min blog "By Spangen" og har webadressen www.byspangen.blogspot.com

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
    Svar
    1. Min ide med at "gå offentligt" med en ego-måned er også at få givet mig selv sparket i bagdelen til rent faktisk at gøre noget ved det!

      Slet
  11. jeg vil gerne være med :) aner ikke hvad det bliver endnu men det finder jeg nok ud af :)
    http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæde rmig til at se hvad du finder på!

      Slet
  12. Jeg er med! Med kjolesyning - jeg trænger bestemt også noget til mig selv!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, Anna! Og vi er sikkert mange som allerede følger dit brudekjole-projekt...så vi vil gerne se hvad du ellers finder på til dig selv!

      Slet
  13. Så fandt jeg indlægget - har jo været helt væk fra blogland de første 3 uger:-) Jeg vil gerne være med.....jeg vil gerne sy en nederdel og en kjole (sikkert flere).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Og jeg nåede ikke at finde indlægget til dig fordi jeg var på arbejde, så godt at du kunne finde set selv - og jeg må heller linke til det i det her indlæg også....

      Slet
  14. Er det for sent at melde sige under fanerne, for det ville jeg i den grad da gerne være med til. Fantastisk udfordring. Jeg vil straks kaste mig over symaskinen og alle mine mønstre.
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej da! Putter dig på listen med det samme!

      Slet
  15. Neii en god ide, jeg er desværre så vanvittig ophængt, at jeg ikke en gang er kreativ til andre... Jeg vil dog lade mig inspirere og prøve at lave egomonth ved at nå et eller andet for mig hver måned. Når der så er plads og tid til det kreative igen, satser jeg på at være i træning med at have mig selv i fokus.
    Tak for inspiration...

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...