5. jan. 2014

Sej vest

Jeg har haft det grå stof med bogstaver liggende et lille halvt års tid - og har gået og diskuteret med mig selv om det skulle være en kjole til mig selv eller et set til Philip...og (som vanligt) vandt knægten - han kan nemlig også rigtigt godt lide stoffet. Det er en slags trykt isoli - ikke specielt tykt, men lækkert:
Modellen (Ottobre) har jeg syet før (2 gange i sort/gul som Solaris tøj til ungerne og en gang i sort/rød til en krea-bekendts søn) - det er altså første gang jeg syer den i mønstret stof og må konstaterer at det kan man også godt. Størrelse 134. Matchende bukser er klippet....

6 kommentarer:

  1. Hvor fin. Er den svær at sy?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hhhmmm nej, det synes jeg ikke. Oprindeligt er den med trykknapper men jeg kan bedre lide lynlås. Men man bliver lidt træt af at sy rib kanter på....

      Slet
  2. Du er så god til at få lavet drengetøj... Meget inspirerende

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er både fordi jeg meget gerne vil give Philip hjemmesyet på men også fordi han ikke passer gængse mål (han er størrelse 4 år om maven og 7 år i længden), så hvis han skal have tøj som passer, så må jeg lave det selv.

      Slet
  3. Mega sej. Sådan én har jeg også haft i tankerne i længe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Go ahead! Den er ikke svær og Philip ELSKER de to hætteveste han har.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...