20. jan. 2014

Udfordrer mig selv

Jeg har brug for et spark i røven for at udvide min komfort-zone - bare lidt. Jeg tænker på mønster-komfort-zonen. Den overvejende tendens er nemlig at jeg bruger de samme mønstre igen og igen og igen og igen og....
Og hvorfor egentlig det? Jo - jeg hader at tegne mønstre af og de som er tegnet af, afprøvet og godkendt...tja det er jo en "sikker hest". Men MÅSKE kan man inspireres til at tænke anderledes hvis man tvinger sig selv ud i nye mønstre? Måske man også ligefrem kan lære noget nyt? Måske nye teknikker? Måske bare nye måde at lave noget af det samme på?
Det må i al fald prøves! Derfor udfordrer jeg mig selv til at afprøve MINDST 1 nyt mønster HVER MÅNED i 2014. Januars udfordring var så Louisa aka Olivias fødselsdagskjole. Hvilke mønstre der skal følge ved jeg ikke, men hvis du har nogle yndlings-mønstre vil jeg meget gerne høre om dem!

4 kommentarer:

  1. Hmm... Jeg bruger en del mønstrene fra Elsebeth Gynthers bøger... Men jeg er generelt ikke typen der syer det samme om og om igen, det keder mig hurtigt at gøre det

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuhhh jeg er ikke så vild med pasformen på Gynthers bøger - synes simpelthen at arbejdet med at tilpasse er for stort. Det er godt nok nogle år siden jeg har haft fat i dem sidst, måske jeg skal prøve igen....

      Slet
  2. Ja, jeg er jo i hvert fald med - lavede et lignende indlæg den 15. januar:-) Glæder mig til at se hvad du finder på. Du er jo normalt helt ustoppelig når du først går i gang med symaskinen. Dejligt med inspiration.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. EJJJJ! Det havde jeg ikke set! SÅDAN! SÅ kan vi holde hinanden op på det!

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...