22. feb. 2014

F.I.P. Papegøje-vinger

Olivias vinger/dragt er klar! 5 farver (lime, pink, lilla, gul, turkis) fleece. Klippet og syet på frihånd - og den passer! YAY! Hun bliver såååå fin!
Forsiden med forstykke med massere af "fjer". Det limegrønne er bagsiden af vingerne:
Og bagsiden med "fjer, fjer og flere fjer":
Den kunne jo også sagtens sys i f.eks. filt (det trævler heller ikke) men jeg VED den vil blive brugt meget og så synes jeg det er lettere at vaske fleece end filt. Foran er den lukket med to stumper velcro. Størrelse "Olivia 3 år".


4 kommentarer:

  1. den skal hun nok blive rigtig glad for :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint... glæder mig til at se det hele sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også - men tøsen NÆGTER stadig skørtet, så det kan være at det kun bliver med vinger og hue...

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...