9. feb. 2014

Stjernekjole - til mig selv!

Igen har jeg haft fat i Onion 2035. Og en jersey-ting...tror jeg nok. Det er i al fald en strikket sag med stræk. Den er sådan lidt trashy...stjernerne er en anelse gennemsigtige og sådan lidt slidte - ej, det er altså svært at forklare. Denne gang har jeg lavet halsudskæringen størrer, men om det er helt godt, har jeg ikke besluttet mig for endnu:
Den har fået "talje-stykke" igen og rib i ærmerne. Forneden har en fået en stukket rullesøm (rullesøm eller tæt zigzag mens man strækker stoffet alt det kan). Og så liiiige et malet spørgsmål tegn både forneden og på ryggen. Den detalje jeg er mest tilfreds med er de BREDE FLADE tittekanter i ærmegabene.


5 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...