8. feb. 2014

Til-mig-selv! Hovedpudebetræk.

Mine hovedpuder - yep jeg har mere end en.... Mine hovedpuder er alle sådan nogle store naturgummi-nogen. Faktisk har jeg sovet med Dunlopillo puder siden jeg var barn og nu kan jeg slet ikke finde ud af at sove med andre puder. Det har smidtet af på begge ungerne - Philip stjal en af mine puder da han var ca 2 år - også selvom den egentligt var alt for stor til ham... Og hver gang Olivia havner i vores seng sover hun KONSEKVENT på min pude. Status er derfor at vi har ikke mindre end 5 store puder (Jeg har 2 i sengen, så jeg ikke skal slås for meget med Olivia og 1 i sommerhuset, Philip har 1 hjemme og 1 i sommerhuset) og vi slipper nok ikke for at købe en til Olivia.... Problemet med de puder er at de ikke passer i hovedpude-betræk med gængse mål. Resultatet er at de stikker af! I løbet af natten kravler de simpelthen ud af deres betræk. Det er SKIDE IRRETERRENDE, men alligevel har jeg aldrig fået taget mig sammen til at sy betræk som passer. Nu har jeg syet 2 betræk til MINE puder - det er jo Til-mig-selv-måned, så Philip må vente med at få betræk til sine puder!

De er helt enkle - syet af rester fra stræklagnet til gæstesengen og med trykknapper.

2 kommentarer:

  1. Super god ide, så kan du sikkert styre dine puder og få en bedre søvn ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og hvor er det dumt at det har taget mig SÅ mange år...

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...