13. feb. 2014

Til-mig-selv! Nederdel på vej...

Joooo, altså... De der 22 mønsterdele + lidt belægning, fik mig skræmt lidt og jeg har overspringshandlet i stor stil. Men nu er alle skørt-delene syet sammen - og det var jo slet ikke slemt da jeg først fik taget mig sammen! Nu skal jeg bare liiiiige finde ud af om der skal mere pynt på og så lave syet belægningerne og linningen og have lagt den op - og finde ud af om jeg vil have hægter istedet for de knaphuller som mønsteret lægger op til (det tror jeg nok at jeg vil...).
Her er den bunke stoffer som jeg endte med:
- En smuk printet bomuld med sommerfugle (skal foeres med lagenlærred for at matche det andet stof i tykkelsen) (kan ikke huske hvor jeg har købt den)
- Sort denim
- Salt and pebber (en strikket kvalitet fra Stof2000)
- Lilla babyfløjl
- Tynd sort denim med lidt stræk og det fedeste gummi-print (stof2000)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...